Ne add fel! Ezért ne gyújts rá:

Cikk ajánló

25 tipp a leszokáshoz

Erős akarat és sziklaszilárd elhatározás – ezek a legfontosabbak a sikeres leszokáshoz. Kevés, ha csak gondolkodsz azon, hogy le kellene szoknod. Tippjeink segítenek.

Promokép

Ilyen is van: a harmadlagos dohányzás

Egy dohányos embert nem nehéz felismerni akkor sem, ha éppen nem kandikál ki szájából égő cigaretta: a ruhája, a lehelete, a haja elárulják szenvedélyét. Körülötte füstszag terjeng, holmija dohányszagú.

Promokép

A nikotin, az alattomos méreg

Mindenki tudja: a dohányzás tüdőrákot okozhat. Ezen túlmenően azonban számos egyéb, az egészséget rövid- és hosszútávon károsító hatása van, akár már egyetlen szál elszívott cigarettának is!

Promokép

Miért érdemes leszokni?

Miért nem szoknak le a masszív dohányosok? Sokan azt mondják: „Azért, mert nekem már úgyis mindegy.” Pedig ha tudnák, mennyire nincs igazuk! A leszokást sosem késő elkezdeni.

Promokép

Ezért árt a passzív dohányzás

A passzív dohányzás veszélye és károsító hatása akkor tudatosodott sokakban, amikor számos országban dohányzást korlátozó intézkedéseket vezettek be, így védve a nemdohányzó emberek egészségét.

Promokép
<< >>
Patika kereső

Kérj segítséget, szükség esetén használj nikotintartalmú tapaszt, tablettát. Hol szerezheted be legkönnyebben?

Megnézem
s.o.s. rágyújtanék

Úgy érzed, nem bírod tovább és rá kell gyújtanod? Nézd meg, mások szerint miért érdemes mégis kitartanod!

Megnézem